Tjena sötisar♥

Hej, vad gör ni, själv så är ja inne på fb, chill.
Förlåt det är något fel så det går inte att fixa en designe till bloggen, jätte kånstigt, men ska berätta lite om min dag, idag så kom tjejerna hem till mig, vi chillade, kollade på film, åt taco, så gott :p Izel satt o to bilder hela filmen, melek sitter o blir rädd lr äcklad rättare sagt :p Vi kollade på en skit skarrig film, jag skarttade och chanel skriker hela tiden, HÅLLKÄFTEN, så roligt (: jag har inget att göra har tråkigt efter att de har gått, men efetr när de var hemma hos mig så gick vi ut, träffade Koyar :D kurden :p han ´va skit rolig, men nu är jag hemma som ni ser :) har tråkigt, tänkte ta bort lite inlägg på fb, men skit jobbig eftersom jag inte har tagit bort på jätte länge :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0